Zoals ik als een gastheer thuis vrienden en familie ontvang, zoals ik in mijn klanten en onze genodigden tegemoet kom, zo sta ik hier in het portaal van onze nieuwe website.

Hier wordt de deur van ons welkom nooit gesloten!
Onze armen blijven doorlopend open staan op een welgemeend onthaal van al wie echt interesse heeft in Huis Vossen, in lekkere wijnen, in het hoe én het waarom van onze bedrijfsvoering!

En plots deze nieuwe website dan? Huis Vossen

Je moet met de mode meegaan! De toekomst is aan de e-business, de e-commerce! De taal en de techniek gebruiken van de jongere generaties! De vorige website was toe aan een flinke beurt! Minder zware content moet er zijn, maar wel betere toegankelijkheid! Hedendaagse look en feel, zoals dat heet! Interactief zijn en directer! Trendy en evoluerend! Integratie met de sociale mediakanalen!

Het belangrijkste is dat een nieuwe structuur voor de website en bovenop een frisse sfeer, ons beter met elkaar zullen laten communiceren. Ook dat is een stap naar 155 jaar Toekomst!
Daarom bouwen we onze site op rond acht rubrieken: Welkom – Historiek & Achtergronden – Nieuws – Geschenken – Promoties – Klantenservice – Contact .

Met deze indeling willen we onze bezoekers snel wegwijs maken om door de website te surfen en vooral om snel bij de gewenste informatie te komen. Zo willen we er bijvoorbeeld voor zorgen dat professionele en particuliere klanten via de rubriek “Klantenservice” snel de plek bereiken met die commerciële info die voor hen relevant kan zijn.

Daarnaast zal de rubriek “Nieuws” evenementen en acties (promo, proeverijen, society, …) aankondigen. In “Historiek & Achtergronden” laten we allen kennis maken met onze voorgeschiedenis en met de filosofie van Huis Vossen. Binnen “Geschenken” kan u een greep terugvinden uit ons assortiment relatiegeschenken.

Foto’s, video’s, filmfragmenten, beweging en geluid, moeten zorgen voor kleur, klank en sfeer. Belangrijker nog is de mogelijkheid om met ons te corresponderen. We kijken nu al uit om uw reacties en vragen te ontvangen via de communicatiekanalen, die we onder de rubriek “Contact” bekend maken!

Met fierheid nodig ik u uit om ons ook hier te bezoeken. Onze e-deur blijft wijd open! “Doorlopeningen”, weet je wel!

Kris Couvent